Aanvraag aan de balie of via de post
Via het Digitaal loket kunt u veel producten en diensten van de gemeente Deventer online regelen. Doet u uw aanvraag liever aan de balie of via de post? Bij het product leest u of dat mogelijk is.
Aan de balie
Wilt u de aanvraag doen aan de balie? Bij het product staat onder het tabblad Contact op welke locatie u terecht kunt.
Voor veel producten kunt u online een afspraak maken of bel hiervoor naar telefoonnummer 14 0570. Met een afspraak helpen wij u binnen 5 minuten en voorkomt u dus wachttijd.
Wat heeft u nodig bij de aanvraag?
- geldig legitimatiebewijs;
- betaalmiddel. Met PIN betalen heeft onze voorkeur.
In geval van machtiging:
- geldig legitimatiebewijs van de gemachtigde;
- uw schriftelijke machtiging met daarop uw handtekening;
- uw geldig legitimatiebewijs (of kopie);
- betaalmiddel. Met PIN betalen heeft onze voorkeur.
Via de post
Doet u de aanvraag via de post, vermeld dan duidelijk uw gegevens:
- volledige naam
- geboortedatum
- volledig adres
De aanvraag stuurt u samen met een kopie van uw geldig legitimatiebewijs naar:
Gemeente Deventer
Postbus 5000
7400 GC Deventer
Zijn er kosten voor uw aanvraag, dan krijgt u later de rekening. U hoeft van te voren geen geld over te maken.