Logo gemeente Deventer

Onafhankelijk klachtbehandelaar werk, inkomen en schulden

Heeft u een klacht over de dienstverlening van het Budget Adviesbureau Deventer (BAD), Konnected of de gemeente op het gebied van werk en inkomen? Bijvoorbeeld omdat u geen reactie op uw vragen krijgt, u onjuiste informatie kreeg of een medewerker u onbeleefd behandelde. Dan kunt u terecht bij de onafhankelijk klachtbehandelaar.

 

Onafhankelijk

De onafhankelijke klachtbehandelaar is er speciaal voor mensen die hun inkomen van de gemeente krijgen. De klachtbehandelaar werkt onafhankelijk en zorgt ervoor dat alles eerlijk wordt behandeld. Zo kunnen inwoners hun klacht bespreken zonder zorgen om hun uitkering. 

 

Hoe dient u een klacht in?

Een klacht indienen kan op de volgende manier:

  • Online via klacht indienen. Eventuele bijlagen kunt u direct toevoegen (uploaden). Wilt u ook uw telefoonnummer vermelden?
  • Per post naar: Gemeente Deventer, Postbus 5000, 7400 GC Deventer
  • Door rechtstreeks contact op te nemen met de onafhankelijk klachtbehandelaar: telefonisch 06 2523 4572, of via e-mail klacht@klachtbehandelaardeventer.nl.

Het indienen van een klacht is gratis.

 

Wat gebeurt er daarna?

De onafhankelijk klachtbehandelaar neemt binnen 1 week contact met u op om uw verhaal te horen. Samen met u wordt bekeken hoe uw klacht verder wordt behandeld. De klachtbehandelaar probeert samen met u en de gemeente tot een oplossing van de klacht te komen. 

 

Klacht of bezwaarschrift?

  • Gaat uw klacht over het gedrag van medewerkers, dan kunt u bij de klachtbehandelaar terecht.
  • Bent u het niet eens met de inhoud van een besluit, dien dan een bezwaarschrift in.