Aan- en afmelden van de kentekens in mijn.2Park.nl
Het aan- en afmelden van de kentekens kan op 2 manieren:
- Via de coördinator: een persoon of afdeling die de parkeervergunningen voor uw bedrijf beheert. De medewerker die wil parkeren, belt de coördinator. Deze logt vanaf de computer in op mijn.2Park.nl en meldt het kenteken van de medewerker aan. Er kan een begin- en eindtijd aan het parkeren worden ingesteld. Ook kunt u een parkeeractie inplannen.
- Door de medewerker zelf. De coördinator kan medewerkers machtigen om zelf in te loggen in de mijn.2Park.nl. Hiermee kan de medewerker zijn ‘eigen’ kenteken activeren. Een medewerker kan meerdere machtigingen krijgen wanneer hij van verschillende (bedrijfs-)auto’s gebruik maakt.
Het aan- en afmelden van kentekens gaat eenvoudig en snel en kan zo vaak als u wilt.
Medewerkers machtigen om kentekens te activeren
Zijn aan uw vergunning meerdere kentekens van medewerkers gekoppeld? Dan kun u met de mijn.2Park.nl gemakkelijk wisselen van kenteken. U kunt ook medewerkers machtigen om de wisseling zelf te doen. Hoe u dat doet, vindt u in de handleiding (pdf, 1 MB).
Uw bedrijf heeft meerdere bedrijfsvergunningen
Alle gelijksoortige bedrijfsvergunningen of jaarkaarten op dezelfde bedrijfslocatie telt mijn.2Park.nl bij elkaar op tot 1 ‘pool’. Uw bedrijf kan net zoveel auto’s tegelijkertijd parkeren, als het aantal verleende bedrijfsvergunningen
Voorbeeld: Uw bedrijf heeft 3 bedrijfsvergunningen Binnenstad beperkt en 2 bedrijfsvergunningen Binnenstad algemeen. In mijn.2Park.nl staan 2 ‘poolvergunningen’: Bedrijven Binnenstad beperkt en Bedrijven Binnenstad algemeen. Uw medewerkers kunnen binnen de vergunning Bedrijven Binnenstad beperkt 3 kentekens gelijktijdig laten parkeren. Binnen de vergunning Bedrijven Binnenstad algemeen kan dat met 2 kentekens. Welke kentekens dat zijn, regelt u binnen de mijn.2Park.nl.
Uw bedrijf wil de vergunning opzeggen
De parkeervergunning opzeggen doet u via het Parkeerloket. Log in met uw eHerkenning of permit account, ga naar huidige producten en beëindig het parkeerproduct. Ontvangt u geld terug omdat u het garageabonnement eerder heeft beeindigd dan dat de looptijd is afgelopen? Dit bedrag ontvangt u 6 tot 8 weken na beëindiging van de bedrijfsvergunning(en). U kunt de bedrijfsvergunning ook opzeggen aan de balie van Publiekscontacten Vergunningen in het stadhuis, Grote Kerkhof 1.
Uw bedrijfsnaam verandert
Beëindig uw parkeervergunning. U vraagt daarna een nieuwe parkeervergunning aan onder de nieuwe bedrijfsnaam.
Uw bedrijf gaat verhuizen
Verhuist uw bedrijf naar buiten de zone? Beëindig dan uw bedrijfsvergunning in het parkeerloket Deventer E-loket (gemeenteportaal.nl). Log in met uw eHerkenning of permit account, ga naar huidige producten en beëindig het parkeerproduct. Ontvangt u geld terug omdat u de bedrijfsvergunning(en) eerder heeft beeindigd dan dat de looptijd is afgelopen? Dit bedrag ontvangt u 6 tot 8 weken na beëindiging van de bedrijfsvergunning(en). U kunt de bedrijfsvergunning ook opzeggen aan de balie van Publiekscontacten Vergunningen in het stadhuis, Grote Kerkhof 1.
Blijft uw bedrijf in dezelfde zone? Neem contact op via parkeren@deventer.nl. Wij zetten de vergunning voor u over naar het nieuwe adres.
Uw e-mailadres wijzigt
Wijzig uw e-mailadres in het Parkeerloket. Hierdoor wijzigt ook het e-mailadres voor de mijn.2Park.nl.
U bent de koppeling met mijn.2Park.nl kwijt
- Log in op het Parkeerloket met uw eHerkenning of permit login.
- Ga naar Huidige producten.
- Selecteer uw parkeervergunning.
- Klik op de button 'Stuur 2Park koppelmail'. Het kan even duren voordat u de e-mail ontvangt.
Parkeercontrole
Team Toezicht & Handhaving controleert via het scannen van kentekens of iemand een geldige parkeervergunning heeft. Let er dus op dat het goede kenteken is geactiveerd in de mijn.2Park.nl.